Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

woensdag 12 januari 2011

Mijn eerste blog

Het is nog even uitvogelen hoe ik mijn berichten goed geplaatst krijg. Dat van de hoed en de rand gaat hier wel op. Ik geef mezelf maar even de tijd, het komt vanzelf allemaal goed. Ik ga straks ook nog maar even oefenen met het plaatsen van een foto. Ik heb wel bewondering voor iedereen die er al op los blogt hoor. Maar goed, het begin is er en daar ben ik blij om!
Groet,
Makkie

3 opmerkingen:

  1. Ik kom hier via "Deze is ook leuk". Ik had je willen mailen om te vragen of we je laatste blogbericht es mogen plaatsen bij "Deze is ook leuk". Zo kunnen de mensen ook je blog leren kennen. We plaatsen een foto en linken je blog. Het zit er dan wel in dat je veel mailtjes krijgt voor de werkbeschrijving...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke blog, net begonnen en al zoveel ideeën geplaatst.
    Ik ben meteen volger geworden om niets te missen.

    Groetjes Heidi
    (met ook een creatieve blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je blog van het einde tot het begin doorgekeken zo nieuwsgierig was ik naar al jouw doe ideetjes .
    Wat leuke dingen gelijk in mijn agenda overgeschreven .
    Liev groet van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!