Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Stapel? Slinger? Stapelslinger?

Dag allemaal!
Ja wat heb ik nu gemaakt? Ik denk zelf een stapelslinger maar jullie mogen er wat anders van maken hoor! Ik had ze hier deze week op tafel liggen begon mijn zus al met: "Oh wat een grappige onderzetters". Dus ja het is maar wat je er in ziet. Een leuk werkje om te doen trouwens. Je moet het begin wel wat voorzichtig aanpakken. Alle steken doorlussen en dan afwisselend: onderliggende steek 5 stokjes, volgende steek een losse. Ach jullie kennen het vast wel.
Mijn excuses voor de slechte foto's! Er is iets met mijn camera (het wordt tijd dat mijn wens in vervulling gaat een spiegelreflexcamera). Als iemand nog een goede tweedehandse heeft liggen hou ik me aanbevolen!
Met koninginnedag hangt deze slinger bij ons in de boom bij de voordeur, maar dan onder elkaar, ik ben mooi op tijd dus.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Of jullie nu moeten werken, klussen, liggen, of de hele dag op/in de stoel zitten, vang een glimp op van onze zon! Het doet elk mens goed!
Wil je in de loop van de dag alle vrijdagse stapels bewonderen? http://www.allemaalkleurtjes.blogspot.com/
Groet!












Makkie

33 opmerkingen:

  1. Ooh... ik droom ook zo van een spiegelreflexcamera... Helaas een beetje buiten mijn budget, dus mocht iemand 2 camera's over hebben...! Haha!
    Wat leuk zo, je naam bovenaan!
    Goed weekend, heerlijk die zon, doet mij/ons zeker goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, uiteraard! De 1e en beste is voor jou! Met een afdankertje ben ik ook al blij! Kan ik eerst eens gaan oefenen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige stapel.
    En hoe kom je erop om zoiets te verzinnen.
    Je bent inderdaad op tijd voor 30 april.
    Ook jij een zonnige dag !!

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk. Jij bent al helemaal klaar voor koninginnedag. Pasen lijkt voor mijn zelfs nog zo ver laat staan 30 april.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dit :) Ja een nwe camera, ook op mijn verlanglijstje. Hoeft niet eens een spiegelreflex te zijn (mag wel natuurlijk hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom je op het idee..geweldig deze koninklijke stapel.
    Zonnig weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat weer een geweldig idee van je!! heel erg leuk gedaan en jij bent klaar voor koninginnedag:))
    ik heb helaas geen camera voor je.. heb zelf sinds een paar maanden een spiegelreflex die ook al jaren op mijn verlanglijstje stond! hoop dat er snel een camera op je pad komt, want het is echt geweldig:)

    fijn en zonnig weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een koninklijke stapel....
    je bent al volledig in de voorbereiding!!

    veel plezier..
    fijn weekend!!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu je foto's zijn prima duidelijk hoor......zie het helemaal super!
    Wat een prachtige slinger is dit zeg.....dat is nu echt leuk ook voor in huis.....zou eens leuk zijn om mijn kamer in 30 april sfeer te brengen.
    Leuke tip
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bea kan trots zijn op zo'n slinger je heb een mooie familie slingergemaakt. En jou koninginnedag kan niet meer stuk.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe verzin je het weer, enig die onderzetters. Super creatieve stapel! Ene die layout van je , die ziet er erg mooi uit! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, geweldig! Helemaal leuk gemaakt! Ben benieuwd naar de Eva eind april, volgens mij wordt dat iets heul gezelligs! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuke slinger Makkie, jij bent helemaal klaar voor Koninginnedag.
    Fijn weekend.
    lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey,
    Leuke stapel slingers onderzetters:)
    Enne ik heb een spiegelreflex camera te koop....merk is een pentax en ik heb er twee lenzen bij. Hij is in uitstekende staat hij is te koop omdat ik graag over wil naar een ander merk. Ik heb er altijd met plezier foto's meegemaakt maar nu ik kinderen heb wil ik graag een wat snellere...dus als je interresse hebt mag je me mailen marisdaniels@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Da's toevallig, mijn camera heeft vandaag de geest gegeven.....alle foto's werden groen. Ik koop geen spiegelreflex.....veel te ingewikkeld voor mij.
    Je stapel-slinger is leuk!!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk idee, vanmo weer wat leuke dingen voor m'n koninginnedag doos gescoord..ben helemaal happy met m'n nieuwe aankopen, je ziet ze nog een x langskomen!
    Daarna bij een vriendin in de zon aan de koffie, heerlijk..een huisvrouw...
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo, alvast voorbereidingen voor de Koninginnedag:), erg leuk, erg Hollands, vind prachtig:)
    liefs
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De koningin mag trots zijn, haar hele familie hier bij jou op de foto en dan nog op deze manier, stapel worden we ervan en we blijven meedoen:)
    Je camera, o, dat blijft voor ons allemaal een wens, we willen zo graag mooie foto's maken...

    Zonnig weekend, lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo´n koningklijke stapel/slinger! Ben stiekum wel een beetje fan van het koningshuis... Volg dan ook altijd blauw bloed op zaterdag. Vind de rest v.d. fam. supertruttig, maar ja zo ben ik.. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha ha, je bent echt in 'oranje-sferen' hè?!

    Fijn weekend! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daar is vast geen tweede van; leuk gedaan! Wat betreft de spiegelreflex... ik kan je er helaas niet aan helpen; heb hem zelf nog op mijn wensenlijkstje staan ;)

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat superrr leuk gemaakt Marjan hoe kom je erop !! Erg leuk idee voor Koninginnedag !
    Fijn wewekend , groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ontzettende leuke slinger. Erg knap gemaakt. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Errug leuk gedaan zeg, hoe kom je erop. Gat in de markt zou je denken.
    Goed weekend, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een grappige slinger, Inderdaad kun je er wel van alles inzien.Kan ook als onderzetter zoals je zus zei.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hé makkie het ziet er wel grappig uit,
    ben jij koningsgezind???
    Of is dit een opdracht / of een grapje voor je zelf.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben helemaal niet van het koningshuis maar deze slinger is leuk heel leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zijn helemaal leuk.
    Het zou wat zijn voor aan onze kraam op 30 april.
    Ik ga eens kijken of ik nog een gaatje kan vinden in mijn agenda.
    Ik vind hel super.
    Groetjes en geniet van de zon.
    Wij gaan zondag de tent op zetten.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk! Ik zou in eerst instantie ook aan onderzetters denken maar het geheel is echt een slinger. Leuk voor de 30ste.
    Geniet van het weekend, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Makkie, dankjewel voor je berichtje op mijn blog. Ga nu even een kijkje bij jou nemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Was nog nooit hier geweest, heb me meteen even aangemeld. Wat maak je leuke dingen zeg. Leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. These are great! What a neat pile and a great idea!
    xo,
    Sena

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!