Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Een speciaal dank je wel!

Dag meiden!
Een extra blogje om jullie te bedanken voor het volgen, lezen en al jullie berichtjes!
Gemaakt van varkensblaas van een oude lampenkap, grappig he! Je kunt het knippen, bestempelen, beplakken, beschrijven en verven, kortom je kunt er van alles mee. Het heeft de uitstraling van oud perkamentpapier en is heel sfeervol als kaartje aan bijvoorbeeld een bruin papieren zak of zoals hier aan een bloem. Ik wens jullie een hele fijne dag en nog heel veel gezellige blogmomenten samen!




Enne.... die lampenkapjes koop je in overvloed bij een kringloopwinkel, mooi excuus om er maar weer eens heen te gaan! Die van mij stonk erg naar de rook. Met een sopje en een borstel schrob je alle vuil en geur door de gootsteen.
Groet,
Makkie

27 opmerkingen:

  1. Dat zier onwijs leuk uit, lekker fleurig met het lint en de bloem, erg leuk!!
    Fijne dag, groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, weer een leuk idee en idd die kappen vind je in overvloed bij de kring!
    Bedankt voor je bemoedigende verbouw berichtjes!
    Ik had er verleden week een beetje moeite mee..de aannemer is zo goed als klaar, dus staan we er weer zelf voor en dat gaat niet zo snel, alleen in het weekend en de avond!
    Ook moet alles nog drogen de vloer en de muren, dus ik moet echt gewoon wachten!
    Komt goed en ik zal gewoon doorgaan ;-))
    Fijne dag,
    Lieve groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn inderdaad een "hype" in de kringloopwinkel. spotgoedkoop en het sigarenluchtje krijgt iedereen er blijkbaar bij! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk joh. Kringloop is altijd erg leuk natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha vond het niet echt aantrekkelijk klinken een varkensblaas maar het ziet er inderdaad erg leuk uit weer zo'n leuke tip .
    de kringloop is ook mijn favo ik kom er hier elke week en ga altijd met een fietstas vol weer naar huis :)
    en jij natuurlijk ook bedankt voor al jou leuke berichtjes en tips.

    maar wilde je nog even vragen of mijn email ooit aangekomen is over die award ?
    zie er in je blog nix over terug dus mss is er iets mis gegaan en dat is jammer want ik gun hem je echt .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de kringloop is altijd leuk maar hier had ik nog nooit naar gekeken.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb vandaag nog een kringloopbezoekje op de planning staan... erg leuk idee!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee , ik weet nog dat mijn moeder lampenkappen maakte van varkensblaas. De kringloopwinkel is ook bij ons favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier nog een die er regelmatig komt.
    Lief dat je deze voor ons maakte.
    Ik vind het altijd erg leuk je berichtjes te lezen.
    Bovendien je hebt altijd super ideeen net als deze.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor!
    Enneh..jij ook bedankt he;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed idee, zeg!!!
    Superleuk!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het genieten is wederzijds!
    *noflike* dei!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, wat een leuk idee weer, Makkie! Jij ook weer .... dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk Makkie, een heel fijne weekend met veel zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij wordt ook erg bedankt dat je ons dat allemaal laat zien, kunnen we nog wat van leren die leuke tips. Geweldig idee van die lampekap.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een origineel idee en een schitterend resultaat. Fijne Pinksterdagen gewenst. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk gedaan, staat hartstikke mooi! Leuk lint ook. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waar haal jij toch iedere keer die originele ideen vandaan. Dit is ook weer zo leuk!!!

    Een gezellige avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat echt een super idee...hoe je het elke keer weer verzint....knap hoor.
    Ik ga dit zeker onthouden...nu nog zo'n kapje ;0)
    Thankx voor dit leuke idee.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En we komen graag hier hoor Marjan,die geweldige ideeën, zoals deze, jouw brein is gewoon creatief en wij genieten enorm mee.

    Lieve groet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf gedaan!!!
    Super!

    En geen dank hoor!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vond die lampenkapjes vroeger al niet mooi. Maar zelfs hiervan kun jij iets moois maken.
    groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi mooi hoor en wat een leuk idee
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nou graag gedaan hoor... ;-)
    En jeetje wat een super idee zeg, maar ik ben bang dat als ik met zoiets thuis komt, mijn man een rolberoerte krijg hahha en ikzelf ook, vind die dingen zooooo lelijk! Maar jij hebt er echt iets leuks van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedoel je echt varkenblaas? echt van een varken?? wist niet dat ze daarvan gemaakt werden of is het niet echt? haha, raar idee. Maar aan de andere kant is het vaak maar goed dat je niet alles weet waar iets van gemaakt is ;)

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!