Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

donderdag 28 juli 2011

Knippen, plakken en bewaren

Opruimmogelijkheden, je kunt er nooit genoeg van hebben.
Vandaag wat ideetjes om al je dierbare spulletjes in stijl op te bergen.


je beplakt ze


met mooi (scrap)papier


je maakt leuke labels


of letters


in dezelfde stijl


  en je maakt

een combinatie


die helemaal bij jou past

 Fijne dag!
Groet,
Makkie

(Vandaag reizen we naar Luxemburg om Annelot 'af te leveren' op haar vakantieadres.
En wij besloten gisteren om dan daar maar een nachtje in een hotel te logeren. Dat kwam net mooi uit met Marinus werktijden. Leuk zo'n last-minute beslissing!)

11 opmerkingen:

  1. Hallo,

    wat erg leuk gedaan.
    Het is echt besonder.Want dit heeft geen een ander...
    leuk


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer geweldig uit. Fijne tijd samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,
    leuk dat je me gaat volgen en dat je met mn give-away meedoet.
    ik heb me net ook bij jou aangemeld dus tot snel,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk ik hou van last minute beslissingen veel plezier in Luxemburg ..... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Makkie,

    Wat heb jij toch een goede ideeen. Ook dit is weer zo leuk! Een goede reis & veel plezier in Luxemburg!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi al die zelfgemaakte opbergdoosjes!
    En natuurlijk kun je nog meedoen aan mijn give-away tot 24 uur vanavond :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk hé om met al dat prachtige scrappapier aan de slag te gaan, je kan er zoiets saais heel veel dingen lekker mooi maken, leuk!
    En ik hoop dat je het naar je zin gehad hebt in Luxemburg, maar als het weer zo goed geweest is als hier, dan gaat dat vast wel goed komen!

    En raar dat je bij mij niet kon reageren, had je al gemist!

    Fijn weekend, wij zijn er ook een weekje niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker genieten van je daagje uit.
    Hoop dat je mooi weer hebt.

    Wij hebben hier op de camping sigaren doosjes beplakt met kadopapier en behang lijm. Daarna een laagje lak erover heen en ze zijn super leuk geworden.
    Erg leuke tip weer.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!