Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

dinsdag 30 augustus 2011

Een ingewikkelde fotoshoot!

Dag allemaal!
Even een kleie impressie van de fotoshoot van vandaag.


Het duurt altijd even voordat de camera goed is ingesteld, de belichting moet natuurlijk helemaal kloppen


Tja, dan is het mijn taak om een nauwkeurig oogje in het zeil te houden


Om de sfeer goed te houden moeten er soms wat Spaanse dansjes gedaan worden


of in ieder geval iets wat daar op lijkt


want dat geeft Martin ook weer de spirit om extra mooie foto's te maken. (Kijk zijn passie toch eens).


Zo af en toe sneuvelt er wel eens wat met al dat gefotografeer en zo


Nee, het is nog niet zo makkelijk als het er uiteindelijk uit komt te zien


Het is best ingewikkeld allemaal.

Fijne dag!
Makkie

20 opmerkingen:

  1. hihi leuke foto,s.en ja dat geloof ik direct dat het best ingewikkeld is,succes met de fotoshoot

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zo te zien ook wel heel gezellig

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WHAAA..super, wat heb je dat toch prachtig weer gegeven. Blij dat de tijd van het "ontwikkelen" van de foto's wat makkelijker gaat!!Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hoop werk en een hoop plezier denk ik zo! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En een beetje melig ook, zo te zien... Wat een leuk werk heb je toch, lol te over en er komt nog wat moois uit ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahahahahahahaha......

    je hebt het in ieder geval leuk gehad!!!

    fijne week verder!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahhahihihaha. Geweldig, als jullie het niet gezellig hebben gehad dan weet ik het niet meer!!
    Groetjes en een gezellige week.
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha Dit moeten wel mooie foto's worden als het zo gezellig is!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat ontzettend leuk om zo met elkaar te kunnen werken!
    Groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahah, in welk blad kom jij zo te staan??
    Ik hou de Eva goed in de gaten de komende maanden ;-))
    Lijkt me dat je erg leuk werk hebt!
    Geniet ervan!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sielug! Errug! maar wel leuk. Trouwens wat een mooi haar heb jij! om jaloers op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, volgens mij hebben jullie hartstikke veel lol samen. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ha! Nou zijn we natuurlijk wel reuze benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een melig gebeuren, zo'n fotoshoot!
    Ben benieuwd wat er nu eigenlijk echt op de foto moest!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kei grappige foto's!
    En die ogen!!!!!!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er wel mooi uit hoor de foto die je gemaakt hebt!!
    mooi sfeertje!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lol in je werk is erg belangrijk!!! Zo te zien zit dat bij jou wel goed...

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, ik zal een kijken welke foto's er in de Eva staan. ( Eva toch?) Ik zou er een staart van krijgen.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!