Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Moeder en dochter

Dag allemaal!
Ik ben al een paar dagen druk met het inpakken van pakketjes voor de moeder/dochterdag. Zaterdag 24 september komen er ongeveer 1150 moeders en dochters naar Ede om een moeder/dochterdag te vieren.
Een van de programmaonderdelen is een workshop die ik ga verzorgen. Alle moeders en alle dochters gaan een zeepsieraad maken en al die pakketjes ben ik aan het inpakken. Ik wilde vandaag dan ook eigenlijk een keer het bloggen overslaan maar toen bedacht ik me dat ik van de workshop van vorig jaar ook nog wat pakketjes heb liggen. Ik vind het wel leuk om een setje weg te geven, ze blijven anders toch maar liggen. Dus wil je 2 armbanden (een voor jezelf en een voor je dochter, moeder, nicht, zus, buurvrouw of oma) laat het me dan even weten. Maandag zal ik je dan laten weten wie het pakketje thuisgestuurd krijgt. Geef even aan of je twee verschillende wilt of twee dezelfden en welke dat dan moeten zijn. Verder heb ik hier ook nog een hele lading wilgentenen staan. Als iemand wilgentenen wil kopen om een boompje van de vorige post te maken wil ik ze wel opsturen. Ik denk dat de verzendkosten 6,75 zijn maar dat moet ik nog even navragen. Voor de wilgentenen zelf  vraag ik 5 Euro. Je hebt dan ruim voldoende om een boom te maken. Ik zal er dan een goede werkbeschrijving bij doen, zodat je precies weet wat je moet doen. Wil je er ook een bol bij? Dat kan, deze kost 2,00 Euro. Het geld wil ik graag aan EVA's goede doel geven. Het is een prachtig project in Rwanda dat moeders en dochters helpt een zelfstandig bestaan op te bouwen. Als je er wat meer over wil lezen klik dan hier

 moederarmband

dochterarmband met 10 bedels

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend!
Groet,
Makkie

(Nog zeven nachtjes slapen en dan ben ik de moeder van de bruidegom!)

41 opmerkingen:

  1. poeh... jij zit niet stil zo te lezen!!! Veel succes met de voorbereidingen en slaap maar goed die nachtjes voor de bruiloft. Zal je nodig hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spannend Marjan, maar wel leuk om naar zo'n moeder en dochter dag naar toe te leven!

    Enne ik wil graag meedoen met je give away!
    graag voor 2 dezelfde armbanden, ik vind het leuk om 1 aan mijn moeder te geven!

    Leuk om naar een bruilofstfeest uit te kijken, maar voor een moeder van de bruidegom (of bruid) lijkt het me ook wel emotioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een energie heb jij ! wel vreselijk leuke dingen allemaal :)

    Ik doe graag mee voor de armbanden moeder / dochter. Ik wilde graag naar het weekend maar kon niet.. mijn dochter is helemaal weg van deze armbanden..... hoop dat we winnen!

    groetjes Jabevi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOhhh wat leuk die armbanden ....
    ik wil graag meedoen heb geen dochter maar
    wel een moeder ...

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Marjan, wat een mooie is dat, die moederarmband!!

    Wat spaanend zeg, nog maar een week! Veel succes met de voorbereidingen! Ik wens jullie een ontzettend mooie dag!!
    En natuurlijk heel veel geluk voor het bruidspaar!!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Makkie,

    Wat spannend, nog een week, je zult wel erg druk zijn!
    Wij zijn vandaag 7 jaar getrouwd, toen hadden we schitterend weer, hopelijk is dat volgende week ook zo!

    Ik doe graag mee met de give-away. Mijn dochtertje is nog wat te klein, maar mijn moeder verdiend wel een kadootje!

    Veel succes deze week, ik kijk uit naar de foto's van het grote feest!
    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. graag loot ik mee..........ik vind ze zo mooi en heb een dochter van bijna 11.....een beetje roze mag alles hebben dus ze zijn super.........ik ga duimen...........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee als het mag. De moederarmband vind ik rg mooi. Ik zou m aan m'n dochter geven, ze gaat dit jaar studeren dus we gaan elkaar loslaten....lieve groet en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Makkie,

    Ik zou wel graag zo'n pakketje willen winnen. Met 2 dochters en een geweldige moeder is er altijd wel iemand om me heen met wie ik hem zou kunnen delen of aan kan geven....

    Nog een weekje tot de grote dag... Wat leuk en spannend allemaal. En wat fijn dat wij er af en toe een beetje van mee kunnen genieten.

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou graag de armbanden hebben, niet voor mijn dochter(ik heb alleen zoons) maar voor mijn hartstikke lieve schoondochter en mijzelf.
    Ik hoop dat je toch nog lekker slaapt de aankomende nachtjes. Alvast een hele fijne dag.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig die armbanden, ook ik doe graag mee. Voor 2 dezelfde, eentje voor mij en eentje voor mijn vriendin die altijd voor me klaar staat, met raad, daad, een lief woordje etc. etc.

    Joh je hebt het maar druk!! (Ja verzendkosten tot 10 kilo kost 6.75 - sprak de postbezorgster hihi) Leuk hoor wilgentenen.....maar helaas lukt ff niet, anders deed ik het :)

    Groetjes en alvast fijn weekend.

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marjan,
    Heb je al een afstreepkalender gemaakt ;-)
    De armbanden zijn super mooi en ik doe dan ook graag mee voor twee dezelfde. (moederarmbanden) Mijn moeder vind hem vast geweldig!
    Fijn weekend alvast!
    groeten, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!! Ik zou het superleuk vinden om 2 dezelfde te winnen, voor mijn oudste dochter en mij,
    welke dat maakt niet uit.
    Succes verder he!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend hoor, zo'n bruiloftdag...Ik doe ook graag mee aan je give away. Ik vind alle armbandjes mooi dus het maakt me niet zoveel uit welke het is. Ik vind het wel leuk als ze allebei het zelfde zijn. Ik ben gezegend met een mooie dochter van 10, dus dat komt vast wel goed met ons... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Makkie,
    Wat zijn die armbanden prachtig!!! Ik zou graag mee willen doen, voor mijn dochter en mezelf. En als het kan graag voor twee dezelfde, de dochterarmbanden vind ik wel heel erg mooi ;-)
    Ik wens je een heel fijn weekend toe,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om naar uit te kijken, de bruiloft van je zoon! spannend!

    Ik doe heel graag mee voor de moeder-dochterarmbanden, zo leuk! Ik wil graag twee dezelfde..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een workshop geven aan 1150 moeders en dochters? Ik zou een beetje gek worden denk ik hahaha, wel heel erg leuk!
    En wat een beeldjes van armbanden zeg, gewoon plaatjes en ja maakt mij niet zoveel uit welke vind ze allebei geweldig, dus dat zou de combi dan zijn lijkt me, maar van allbei dezelfde is ook super, nou dat schiet weer lekker op hƩ hahaha en denk dat dochterlief van 16 ze ook allebei super zal vinden, oh ik hoop echt dat ik de gelukkige ben, zie mezelf er al mee rondhuppen! Duimen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuk zeg, ik doe ook graag mee, en dan ook 2 dezelfde,vind mijn dochter helemaal leuk.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowww, drukke tijden voor jou!! Spannend hoor, moeder van de gom... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een hele leuke armbanden zijn dat. Daar zouden mijn dochter en ik samen blij van worden. Dus we willen graag meedoen. Wij gaan voor de twee verschillende.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke armbanden. Ik ding graag mee naar twee dochterarmbanden. En dat paarse komt goed uit. Ik heb veel paarse kleding, maar geen bijpassende paarse sieraden. Net als een goede vriendin die een steuntje kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij bent ook een bezig bijtje zeg! Ik heb er bewondering voor dat je elke keer weer wat nieuws doet of maakt! Ik heb je radio-optreden gehoord en ben erg onder de indruk! Je bent een zeer positieve, sterke vrouw!
    Fijn weekend en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Makkie, waar begin je aan, zoveel kakelende kippen bijelkaar. Het zal vast heel gezellig zijn. Sieraden kan je mij niet echt blij meemaken dus gun ik ze aan een ander. Alhoewel ze wel prachtig zijn. Veel plezier op moeder/dochterdag. Ik ga je vorige logje ook nog even bekijken. Ik kon je maar niet bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooie armbanden, ik doe dan ook graag mee met de give away voor mijn dochter en mijzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik luisterde pas naar Eva-radio en hoorde het interview met jou. Heel herkenbaar voor mij en zo bemoedigend! ( onze dochter heeft ws borderline en is thuis bijna niet meer te handhaven ) Dank je wel voor je fijne woorden. Vooral dat van hem/haar in Zijn handen geven deed me veel....
    En nu wil ik ook graag meedoen aan de giveaway ( ik val zogezegd met mijn neus in de boter ) Graag doe ik mee en of ze hetzelfde zijn of verschillend maakt niks uit, ik vind ze prachtig!
    Liefs,
    Arja de Best
    www.arjasart.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk zeg! Kom ik hier voor het eerst en val ik meteen met mijn neus in de boter. Kijk maar wat je wilt sturen (eventueel) Succes met je workshop! Voorbereiding kost veel tijd hĆØ, maar geeft ook veel voorpret vind ik altijd. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil heel erg graag meedoen voor de armbanden. Samen met mijn dochter zit ik vaak te knutselen. Het maakt niet uit of het dezelfde of verschillende zijn. We laten ons graag verrassen.
    Veel succes met alle voorbereidingen ook voor de bruiloft

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ohh, wat een mooie armbanden. Ik zou mijn moeder er heel veel plezier mee doen of mijn dochter. Dat is toch een veel te gekke give-away. Ik wens je tevens heel veel succes met de voorbereidingen voor de bruiloft. Ik hoop weer op prachtige verhalen van je. Het is iedere keer weer genieten en kijk nu al uit naar je volgende verhaal. Ga zo door!!

    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo hee, Makkie, ik wil UITERAARD ook grƔƔg meedoen!
    Dan graag twee dezelfden, maar ik zou al blij zijn met eentje (die ik dan kan weggeven aan mijn moeder).
    Fijn weekend, groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. beste makkie,

    ik lees al een tijdje mee. ben nog geen volger. kan ik dan wel meedoen met je give away?
    ik heb twee dochters en een pleegdochter, dus als we winnen, wordt het loten...
    geniet van de trouwdag van je zoon en veel succes met de workshop op de moeder-dochter-dag!
    groeten, Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zorg je wel dat je er een beetje uitgerust uitzie op de bruiloft volgende week..
    Wat een mooie armbanden, ik wil graag mee doen!
    Fijne week en ..ga op tijd slapen ;-))
    Ik heb de uitzending gemist, kan ik die ergens terug luisteren??
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beste Makkie
    wat een leuk idee moeder dochter armband.
    ik wil graag mee doen. Dan zou ik twee verschillende willen hebben. EĆ©n voor mijn moeder Ć©Ć©n voor mij. Maar voor mij moeder die altijd voor mijn broer en mij klaar staat hoe druk dat ze ook zelf is.
    Dit zou ik een leuk orgineel kadootje vinden voor
    haar.
    Veel plezier met alle voorbereidingen van de bruiloft.
    Groeten HĆ©lĆØne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Natuurlijk waag ik ook een kansje, met twee dochters en een moeder en schoonmoeder, dat wordt nog een lastige keuze...........groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een moeder dochter armband, wat leuk!
    Kan ik mijn eigen moeder eens verrassen....ze doet altijd zoveel voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Bedankt voor de reactie die je gaf op mijn blog
    Venezuela-Werkgroep. Zij hebben binnenkort vergadering en dan hoor ik of de webpagina doorgang vindt.
    Je hebt hƩƩl leuke armbanden gemaakt. Jammer genoeg moet ik ze aan een ander laten. We hebben geen kinderen en mijn moeder en schoonmoeder zijn inmiddels overleden. Veel geluk aan de anderen!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beste Makkie,

    Ook ik waag graag een gokje op je mooie armbanden...
    Maakt niet uit, wat het mag worden, daar zijn we blij mee.

    Goede week gewenst in de laatste voorbereidingen naar de grote dag van je zoon en schoondochter!

    Goede zondag en groeten,
    @Let...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke give-away! Ik doe graag mee! Ben echt helemaal weg van de dochter-armband, dus daar zou ik er wel twee van willen zodat ik er ook een vriendin mee kan verrassen!

    Geniet van de komende week vol laatste voorbereidingen!

    Groetjes,

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ben je toch een bezige bij! Nog vijf nachtjes en dan is het zover, ik wens je alvast een heel gezellige dag toe.

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mag ik meeloten ??
    Wat een lieve armbanden ...
    Ik vind de moederarmband om te snoepen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Makkie,

    Was wat achter met lezen maar wat een leuke armbanden zijn dat.Ik doe graag mee .
    Gezellige week en succes met alle voorbereidingen

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!