Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

donderdag 2 februari 2012

Geen foto's, niet bloggen

Dag allemaal!
Ik kom jullie even laten weten dat ik niet kan bloggen (nou ja het kan wel maar ik vind het niet leuk zonder foto's) omdat ik geen foto's kan plaatsen. Er wordt aan gewerkt, geen idee hoe lang het nog gaat duren. Hopelijk ben ik er ergens volgende week weer. Mooie dagen en tot gauw!

Groet,
Makkie

Voor wie het leuk vinden: Ik ben op facebook te vinden onder Makkie Laban.
Vanmorgen een mooie foto geplaatst van mijn vriendin en haar oude lieve moeder.

11 opmerkingen:

  1. Ooooo...problemen?

    Dat is nooit leuk! Je blog is toch niet vol he??
    Verklein jij je foto's wel altijd?


    Sterkte, en ik hoop tot gauw!!

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het laatst ook op blogger, kon toen wel via de andere editor en ging later ook vanzelf weer over. Toch leuk dat je wat va je laat horen haha! Ik heb mijn blog verhuisd, dat is ook best wel spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hopelijk zijn de problemen snel opgelost! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gats zeg, net als je je zo hebt verdiept in het fotograferen... Hopelijk is het snel opgelost!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Makkie,

    He wat vervelend. Een blog zonder foto's is wel een beetje saai:-( Ik hoop dat ze het probleem gauw oplossen zodat ik weer kan genieten van je mooie foto's

    Groet, Dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dit is zeker niet leuk......een post zonder foto,s van jou Makkie dat kan niet hoor meid..
    We wachten geduldig af...

    Lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das heel vervelend, als dingen niet gaan zoals je het wel graag zou zien, we wachten wel even hoor, niet te lang hoor want je inspireert me altijd enorm met je prachtige plaatjes:-)

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is vervelend zeg ................ ik hoop dat het snel opgelost is.
    Ik wacht met spanning af.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAT lastig.
    Succes en tot volgende week.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan ga ik naar Facebook! Hoop dat je snel weer blogt....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Makkie,

    Wat maak je prachtige foto's van baby's. Ik ben op zoek naar zoiets voor op ons geboortekaartje. Doe je dit voor meer mensen?

    Groetjes,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!