Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

dinsdag 29 mei 2012

Mijn eend en ik

Dag allemaal!
Hebben jullie een fijn pinksterweekend gehad?
Hier was het heerlijk. En wat een prachtig weer!
Vandaag wordt een dag van rommeltjes opruimen en rustig aan doen. Op dinsdagmiddag heb ik altijd het maaltijdproject. Ik weet niet of ik er al eens over verteld heb? In het kort komt het er op neer dat we dan met een groep koken en serveren voor dak- en thuislozen en mensen die moeten leven van heel weinig geld. Er komen meestal tussen de 20 en 30 gasten. Heerlijk om te doen! Meestal sta ik dan zelf al om 8.30 achter mijn eigen pannen om de maaltijd voor hier voor te bereiden maar vanmorgen dacht ik: Ik ga eerst een klein blogje schrijven.
Ik had zulke schattige foto's gemaakt met een eendje die ik kreeg van Yvonne van de Tweede Lente  (klik)
Kennen jullie haar webwinkel vol brocante? Ze haalt de mooiste spulletjes uit Nederland maar ze reist ook heel vaak naar Frankrijk af om bijzondere spulletjes te zoeken voor haar webwinkel. Afgelopen maand stond ze ook in de Ariadne om over haar speurreizen te schrijven.
Toen ik laatst bij haar was kreeg ik dit geweldige trekeendje (waar vind je dit nu nog) van haar.
Toen mijn nichtje kwam was de optelsom snel gemaakt. Deze foto's zijn oa het resultaat.
Morgen ben ik er al weer, dan laat ik het artikel van de nieuwe EVA zien, dus tot morgen!

 (fotografie Marjan Laban)

  (fotografie Marjan Laban)

 (fotografie Marjan Laban)



 (fotografie Marjan Laban)


 (fotografie Marjan Laban)


Mooie dag!
Groet, 
Makkie

11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!! Fijne (rustige) dag gewenst! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben we het getroffen met Pinksteren he Marjan, een heerlijk lang weekend genieten !
    wat een schattig eendje (je nichtje trouwens ook, fotomodelletje in de dop!)
    Yvon heeft leuke spullen, en op fairs altijd een prachtige kraam, mag er graag snuffelen
    Fijne dag ( wat een mooi project, dat je dit voor deze mensen doet, een lichtpuntje voor ze)
    lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig eendje ... én ook prachtig wat je doet met jullie kookproject. je bent gewoon een heerlijk mens! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes ,nichtje en eendje .
    Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt.

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dankbaar werk doe je......geweldig vind ik dit van je!!!!
    Wat een plaatjes heb je geschoten....een prachtig stel samen.
    Ik wens je een fijne week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze passen precies bij elkaar het lieve meisje met haar eendje. Prachtige foto's. fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf dat je dat doet, echt tof dat mensen dat vrijwillig voor anderen doen! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief dat je voor de mensen kookt.

    Super schattig eendje.
    Geweldige foto.s van een heel mooi meisje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Engelachtig lief...jij, je nichtje, de foto`s die je maakt...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's van een romantisch meisje met zo'n nostalgisch trekeendje:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!